به گزارش سپیدار خبر" پیک نیوز، تغییرات پی در پی در ترکیب استقلال از فصل دوازدهم که امیر قلعه‌نویی زمام امور فنی را در دست گرفت محسوس و چشمگیر است.

بازیکنان بسیاری طی دوفصل و نیم گذشته به استقلال آمد و رفت کرده‌اند به طوری که برخی از آنها معلوم نیست الان چه وضعیتی در فوتبال دارند. یکی از این بازیکنان مجید غلام‌نژاد است. بازیکنی که نیم فصل لیگ سیزدهم به استقلال آمد تا گره‌گشای تیم قلعه‌نویی باشد اما اکنون هیچ اثری از او در فوتبال ایران نیست. درست حوالی همین هفته‌ها بود که قلعه‌نویی برای ترمیم نقاط ضعف تیمش رفت سراغ مجید غلام‌نژاد و این بازیکن را به خدمت گرفت. مدافع-هافبک راست تیم سایپا نیز باانگیزه و میل زیاد به استقلال آمد تا شاید دوباره به دوران اوج بازگردد و ملی‌پوش شود اما آنچه رقم خورد با پیش‌بینی‌ها فرسنگ‌ها فاصله داشت و غلام‌نژاد نه تنها به تیم ملی نرسید بلکه تبدیل شد به یکی از بازیکنان ناکارآمد تیم قلعه‌نویی و سرانجام پس از نیم فصل بازی در ترکیب آبی‌ها این تیم را به مقصدی نامعلوم ترک کرد.

اینکه قلعه‌نویی در وضعیت به وجود آمده مقصر است را باید مورد ارزیابی و کنکاش دقیق قرار داد و سیاهه تمام بازیکنانی که او از زمان بازگشت به استقلال فراخوانده و اکنون جایی در تیم‌ها ندارند را در وقت مناسبی روی کاغذ آورد. اشاره به نام غلام‌نژاد در واقع یک نگاه اجمالی به وضعیتی است که در فصول اخیر پیش آمده که علی‌الظاهر تمامی ندارد. در همین فصل چهاردهم میلاد فخرالدینی جانشین مجید غلام‌نژاد شد. بازیکنی که با سر و صدای فراوان به استقلال آمد و عملکرد خوبی هم داشت اما هر چه به پایان نیم فصل و شروع نقل و انتقالات نزدیک شدیم زمزمه جدایی این بازیکن آینده‌دار را از استقلال شنیدیم به طوری که الان گفته می‌شود میلاد به طور قطع نیم فصل دوم برای استقلال بازی نخواهد کرد.

فیفا دی، حتی قلعه‌نویی نام گزینه جانشینی این بازیکن را هم به باشگاه استقلال داده و از کمیته نقل و انتقالات باشگاه خواسته است بابک حاتمی را از سایپا جذب کنند؛ تغییری که روشن نیست با چه اهدافی انجام می‌شود و امیر قلعه‌نویی چرا اینقدر زود از بازیکنانی که خودش به استقلال می‌آورد قطع امید می‌کند و رو برمی‌گرداند؟! موضوع فقط پشیمانی سریع امیر قلعه‌نویی نسبت به خریدها و انتخاب‌های خودش نیست. این وسط باشگاه استقلال با موجی از رفت و آمد مواجه می‌شود که از نظر شخصیتی آسیب‌هایی به مجموعه وارد می‌کند.



m-r-r@mailfa.org :به ایمیل عکس، مطالب و ...... بفرستید عضو شوید جایزه ببرید .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی :  ,   , 
برچسب ها :